.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی پروازهای شیراز - ساری - مشهد در فرودگاه ساری

مدیرکل فرودگاه های مازندران از راه اندازی پروازهای شیراز - ساری - مشهد از اول مهرماه در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری خبر داد.

سعید چلندری در گفتگو با مهر اظهار داشت: از آغاز هفته دولت پروازهای روزانه هواپیمایی ماهان شروع خواهد شد و از اول مهرماه نیز بنا به قول مساعد این شرکت هفته ای دو پرواز در مسیر شیراز - ساری - مشهد و بلعکس برقرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروازهای روزانه در مسیر تهران - ساری به جز روزهای سه شنبه در فرودگاه دشت ناز برقرار بوده و در آینده نزدیک نیز پروازهای روزهای سه شنبه ساری به تهران و بالعکس نیز برقرار خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه هفته ای دو پرواز از ساری به بندرعباس و بالعکس برقرار است، بیان کرد: در هفته، سه پرواز در مسیر ساری به مشهد و یک پرواز در مسیر ساری به دمشق برقرار است که شرکت ماهان نیز هفته ای دو پرواز در مسیر تهران به ساری و بالعکس را برقرار کرده است.

چلندری با بیان اینکه هم اکنون هفته ای پنج پرواز در مسیر تهران به رامسر و بالعکس در فرودگاه رامسر انجام می شود، یادآور شد: فرودگاه نوشهر نیز هفته ای دو پرواز در مسیر تهران - نوشهر و هفته ای سه پرواز در مسیر مشهد - نوشهر انجام می دهد.

وی با اشاره به اعتبار بالغ بر 65 میلیارد ریالی جاری و عمرانی اداره کل فرودگاه های مازندران در سال جاری افزود: 850 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و توسط استاندار مازندران برای توسعه فرودگاه های مازندران در سال جاری اختصاص یافته است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه ظرف سه ماه آینده تعداد پنج پروژه به ارزش ریالی حدود 45 میلیارد ریال در فرودگاه های استان به بهره برداری می رسد، افزود: پس از استقرار هواپیمایی ماهان در فرودگاه ساری پروازهای این فرودگاه به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس پیگیری خواهد شد.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه ساری اظهار داشت: مورد مذکور صحت ندارد و صرفا به لحاظ اینکه پرواز مذکور دو روز در هفته بوده و به علت عدم برنامه ریزی مناسب مورد استقبال قرار نگرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.